سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی جز نیک بخت، دانش را دوست ندارد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
من و تو
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» زیر بار زور رفتن

 

دو رویه زیر نیش مار خفتن                   سه پشته روی شاخ مور رفتن
تن روغن زده با زحمت و زور                 میان لانه زنبور رفتن
میان لرز و تب با جسم مجروح              زمستان زیر آب شور رفتن
بکوه بیستون بیرهنمائی                      شبانه با دو چشم کور رفتن
برهنه زخمهای سخت خوردن              پیاده راههای دور رفتن
بنزد من هزاران بار بهتر               
         که یک جو زیر بار زور رفتن

 

                               

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » مازیار ( یکشنبه 85/7/30 :: ساعت 1:51 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

آدمیت
زیر بار زور رفتن

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 2768
» درباره من

من و تو

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
دوستانه

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب